Pravidlá obchodu

Nasledujúce Nariadenia definujú všeobecné obchodné podmienky platné v našom internetovom obchode dostupnom na  www.enzoslovensko.sk  ktorý prevádzkuje Enzo Polska Grzegorz Głogowski, Anny Jagiellonki 24A, Gliwice 44-109, NIP: 9441857579, REGON: 122463122. Obchod Podnik je zaregistrovaný v Centrálnej evidencii a informáciách o hospodárskej činnosti (CEIDG), ktorú vedie minister rozvoja a technológií.

 

Rozsah uplatňovania predpisov

Nariadenia sa vzťahujú na objednávky uskutočnené spotrebiteľmi a podnikateľmi prostredníctvom nášho internetového obchodu.

Spotrebiteľom je v zmysle § 22 Občianskeho zákonníka fyzická osoba, ktorá s podnikateľom uskutočňuje právny úkon, ktorý priamo nesúvisí s jeho obchodnou alebo profesijnou činnosťou.

Podnikateľom môže byť podľa 43 Občianskeho zákonníka fyzická osoba, právnická osoba alebo organizačná zložka bez právnej subjektivity, ktorej ustanovenia priznávajú spôsobilosť na právne úkony a ktorá vo svojom mene podniká alebo odbornú činnosť.

Predpisy a Všeobecné obchodné podmienky ostatných podnikateľov sa neuplatňujú, pokiaľ s tým výslovne písomne ​​nesúhlasíme, potom sa stanú súčasťou zmluvy.

 

Uzavretie zmluvy

Kliknutím na tlačidlo potvrdiť a dokončiť na stránke súhrnu objednávky zadáte záväznú objednávku produktov v nákupnom košíku. Kúpna zmluva je uzavretá registráciou Vašej objednávky v IT systéme nášho internetového obchodu. Po zadaní objednávky od nás obdržíte e-mail s potvrdením objednávky a uzavretím zmluvy.

 

Kúpnu zmluvu je možné uzavrieť v jazyku Vášho záujmu.

Obsah zmluvy ukladáme a údaje objednávky a naše Pravidlá Vám zasielame elektronicky na Vami uvedenú e-mailovú adresu. Okrem toho sú informácie o vašich objednávkach dostupné prostredníctvom vášho zákazníckeho účtu. Nariadenia sú tiež k dispozícii na našej webovej stránke spôsobom, ktorý vám umožňuje získavať, reprodukovať a zaznamenávať obsah.

 

Dodanie produktu

V niektorých prípadoch môžu byť k uvedeným cenám produktov pripočítané náklady na dopravu. Objednané produkty sú doručované prostredníctvom kuriérskych spoločností, ktoré s nami spolupracujú. Podrobné informácie o dostupných spôsoboch, termínoch dodania a nákladoch na dopravu sú uvedené pri zadávaní objednávky a v záložke špeciálnych informácií na webovej stránke nášho obchodu.

Ponúkame aj možnosť osobného odberu produktov danej oblasti. 100 zlotých. (iba objednávky zadané a zaplatené vopred - po predchádzajúcej dohode s naším oddelením zákazníckeho servisu na konkrétny deň a čas)

na adrese: Enzo Polska Grzegorz Głogowski, Anny Jagiellonki 24A, 44-109 Gliwice, v nasledujúcich hodinách:

  • Pondelok - štvrtok: 7:00 - 15:00

  • Piatok: 7:00 - 14:00

 

Platby

V našom internetovom obchode vám ponúkame rôzne spôsoby platby, vrátane:

  1. Platba na dobierku - platbu v hotovosti môžete uskutočniť pri prevzatí objednaného tovaru.

  2. Elektronické platby (e-platby) – umožňujeme online platby prostredníctvom online platobných služieb. Akceptujeme rôzne spôsoby platby, ako sú kreditné karty, debetné karty a elektronické platobné systémy.

  3. Platba klasickým bankovým prevodom na bankový účet našej predajne - ak si zvolíte túto formu platby, po zadaní objednávky Vám zašleme údaje na uskutočnenie prevodu e-mailom.

  4. S pomocou sprostredkovateľov navyše môžete využiť odklad splátok alebo splátok.

Proces vybavenia objednávky začne po pripísaní celej sumy platby na náš účet. Objednané produkty zostávajú majetkom obchodu až do úplného zaplatenia predajnej ceny.

Podrobné informácie o dostupných spôsoboch platby, vrátane integrovaných online platobných služieb, typov elektronických platieb a prípadných dodatočných nákladov, sú uvedené pri zadávaní objednávky a na webovej stránke nášho obchodu v špeciálnej informačnej záložke ohľadom platieb.

 

Právo na odstúpenie od zmluvy

Spotrebitelia a podnikatelia, ktorí uskutočnia nákup nesúvisiaci s ich podnikateľskou činnosťou, majú v zmysle zákona právo odstúpiť od zmluvy do 14 dní odo dňa prevzatia tovaru.

 

Postup vrátenia 

Predávajúci sa zaväzuje bezodkladne vrátiť zákazníkovi všetky prijaté platby,  najneskôr však do 14 dní odo dňa, kedy bol predávajúci informovaný zákazníkom o rozhodnutí uplatniť právo na odstúpenie od zmluvy.

V prípade vrátenia časti objednávky sa náklady na doručenie nevracajú.

Pri vrátení prijatej výhody v podobe objednaného tovaru je zákazník vyzvaný, aby tovar zaslal späť alebo odovzdal spolu s dokladom o kúpe , napríklad číslom účtu, na ktorý mu budú vrátené finančné prostriedky.  

Zákazník znáša priame náklady na vrátenie (vrátenie/odovzdanie/zabalenie) veci (§ 34 ods. 1 zákona z 30. mája 2014 o právach spotrebiteľa)

Vráteniu podlieha len nepoužitý tovar bez známok používania.

Zákazník zodpovedá predávajúcemu za zníženie hodnoty veci v dôsledku jej nesprávneho používania. Má právo preskúmať povahu, vlastnosti a funkčnosť tovaru spôsobom, ktorý by mohol urobiť v stacionárnej predajni. Nemôže však využívať veci neobmedzene. Ak tak urobí, má predávajúci právo účtovať mu dodatočné náklady v súvislosti so znížením hodnoty tovaru (§ 34 ods. 4 zákona zo dňa 30.5.2014 o právach spotrebiteľa)

Vrátenie produktov zaslaných na náklady Predávajúceho alebo na dobierku nebude akceptované.

Ustanovenia týchto predpisov sa nevzťahujú na Kupujúcich, ktorí nie sú spotrebiteľmi v zmysle čl. 221 Občianskeho zákonníka (č. 16 Z. z. č. 93 v znení neskorších predpisov), teda osoby vykonávajúce právne úkony priamo súvisiace s ich obchodnou alebo profesijnou činnosťou. Tovar zakúpený Podnikateľom nie je možné vrátiť.
Spoločnosť neprijíma zásielky s vráteným tovarom na dobierku.

 

Sme iba internetový obchod. Všetky vrátené tovary posielajte na adresu:

Enzo Polska Grzegorz Glogowski, Anny Jagiellonki 24A, 44-109 Gliwice

alebo na jedno z našich miest  vo vašej krajine.
 

Poškodenie spôsobené počas prepravy

Pre spotrebiteľov:

V prípade spotrebiteľského nákupu na diaľku náš obchod vždy znáša riziko poškodenia alebo straty produktu počas prepravy. Ak má objednaný tovar poškodenie vonkajšieho obalu alebo výrobku vo vnútri - mali by ste ihneď (po prevzatí zásielky alebo do 7 dní odo dňa prevzatia) nahlásiť svoje výhrady dopravcovi a spísať škodový protokol, ktorý bude základom uplatnením akýchkoľvek nárokov voči prepravcovi a kontaktujte nás.

 

Pre podnikateľov (okrem fyzických osôb, ktoré uzatvárajú zmluvu priamo súvisiacu s ich podnikateľskou činnosťou, ak táto zmluva nemá odborný charakter, t.j. ide o tzv. „kvázi spotrebiteľa“, ako aj pre živnostníkov vykonávajúcich určitú spotrebiteľskú činnosť práva):

Problematika zodpovednosti za dodanie tovaru vyzerá inak ako v prípade spotrebiteľov. Nebezpečenstvo straty alebo poškodenia produktu počas prepravy na vás prechádza, keď ho odovzdáme špeditérovi, prepravcovi alebo inému subjektu zodpovednému za prepravu. Nezodpovedáme za stratu, poškodenie alebo poškodenie produktu, ku ktorému dôjde po jeho odovzdaní na prepravu a pred jeho doručením, ani za omeškanie dodávky zavinené prepravcom.

 

Upozorňujeme, že zodpovednosť za škody spôsobené pri preprave sa u Spotrebiteľa a Podnikateľa líši, preto je dôležité prečítať si príslušné podmienky v našich obchodných podmienkach.

 

Nároky na záruku

Záruka sa vzťahuje na všetky vady zistené počas doby uvedenej v § 2 ods 1 VOP, vyplývajúce z dôvodov obsiahnutých v Produkte.

Vady alebo poškodenia Produktu odhalené počas záručnej doby je potrebné bezodkladne, najneskôr však do 7 dní odo dňa ich zistenia, nahlásiť Garantovi.

Produkt, o ktorom sa zistí, že je chybný, by mal byť okamžite vylúčený z používania pod hrozbou straty záruky.

Záručný postup sa vzťahuje len na kompletné produkty, vhodné na servisné overenie, bez chýb a mechanického poškodenia spôsobeného vonkajšími faktormi.

Kupujúci je povinný dodať produkt v obale, ktorý zabráni poškodeniu produktu pri preprave. Zodpovednosť za škody vyplývajúce z nesprávnej ochrany tovaru po dobu odoslania nesie kupujúci. 

V prípade neoprávnenej reklamácie (reklamácia funkčného zariadenia alebo keď bola škoda spôsobená objednávateľom) budú reklamovateľovi účtované náklady na znalecký posudok a bude povinný si zásielku vyzdvihnúť na vlastné náklady.

Zariadenie nevyzdvihnuté zo skladu do 1 mesiaca od vydania stanoviska a informovania zákazníka o potrebe vyzdvihnutia tovaru, je zlikvidované.

 

Záruka sa nevzťahuje na chyby produktu spôsobené:

a) mechanické poškodenie,

b) používanie v rozpore s návodom na použitie alebo zamýšľaným použitím produktu,

c) náhodné udalosti vrátane blesku, požiaru, záplav, vysokých teplôt a chemických faktorov,

d) nesprávna inštalácia (montáž) a konfigurácia (v rozpore s pravidlami obsiahnutými v príručke),

e) nefunkčnosť iných inštalácií (napr. elektrických, vykurovacích atď.) a/alebo zariadení ovplyvňujúcich prevádzku Produktu,

f) používanie produktu v rozpore s jeho účelom použitia,

g) nesprávna montáž, údržba, skladovanie a preprava Produktu.

 

Záruka sa nevzťahuje na spotrebný materiál, prvky nevyrábané priamo výrobcom, ako aj prvky, na ktoré sa vzťahuje záruka tretích strán.

Porušenie zabezpečenia Produktu zo strany Zákazníka (pečate, záručné nálepky, nálepky obsahujúce sériové číslo), ako aj vykonanie akýchkoľvek úprav na zariadení alebo oprava zariadenia Zákazníkom – má za následok zánik tejto záruky.

Garant nezodpovedá za škody a straty vyplývajúce z nemožnosti používania opravovaného zariadenia.

Právny vzťah medzi kupujúcim zariadenia a Garantom sa riadi výlučne ustanoveniami tejto záruky. Ďalšie nároky na náhradu škody sú vylúčené, pokiaľ nevyplývajú z kogentných ustanovení zákona.


 


 

Záručná reklamácia a postup

prostredníctvom e-mailu na adresu: reklamacje@enzopolska.pl

písomne ​​na túto adresu: Enzo Polska Grzegorz Głogowski, Anny Jagiellonki 24A, 44-109 Gliwice

telefonický kontakt je možný na telefónnom čísle: +48 32 555 04 75

Reklamovaný tovar je potrebné zaslať späť na adresu predávajúceho Enzo Polska ul. Anny Jagiellonki 24a 44-109 Gliwice spolu s dokladom o vykonaní transakcie a reklamačným listom s údajmi Kupujúceho a popisom reklamovanej vady. Spoločnosť neprijíma zásielky s vráteným tovarom na dobierku.

    Pre urýchlenie oznámenia uveďte podrobné informácie ohľadom reklamácie a v prípade e-mailových alebo písomných oznámení priložte fotografiu alebo video zobrazujúce vadnosť tovaru. Ak sa v prijatej objednávke nenachádzajú žiadne položky, pošlite nám fotografie všetkých doteraz prijatých položiek - za účelom identifikácie chýbajúcich častí.

    Náklady na dopravu reklamovaného produktu znáša zákazník. V prípade uznania reklamácie máte právo na vrátenie vzniknutých nákladov. V prípade, že kupujúcim zvolený spôsob dodania tovaru je iný ako najlacnejší spôsob dodania navrhovaný predávajúcim, predávajúci nie je povinný uhradiť kupujúcemu náklady prevyšujúce náklady na najlacnejšiu prepravu tovaru (§ 33 zákona č. 30. mája 2014 o právach spotrebiteľov)

     

    Záručné reklamácie

    Predávajúci zodpovedá Spotrebiteľovi, ak má predávaná vec fyzickú alebo právnu vadu (Záruka), v súlade s pravidlami uvedenými v Občianskom zákonníku z 23. apríla 1964 (Zb. 1964, č. 16, položka 93, v znení neskorších predpisov), a teda reklamáciu tovaru možno uplatniť pre fyzickú vadu, ktorá spočíva v nesúlade predávanej veci so zmluvou, alebo pre právnu vadu, najmä ak je predávaná vec vo vlastníctve tretej strany.

    Kupujúci môže uplatniť reklamáciu v rámci záruky v prípade zistenia fyzickej chyby do dvoch rokov odo dňa dodania veci Kupujúcemu.

    Predávajúci zodpovedá v zmysle § 559 Občianskeho zákonníka za vady, ktoré mal v čase prechodu nebezpečenstva na kupujúceho alebo ktoré vznikli z príčiny súčasne s predanou vecou. Predávajúci teda nezodpovedá za vady produktu spôsobené konaním kupujúceho.

    Zodpovednosť predávajúceho v rámci záruky sa vzťahuje len na Kupujúcich, ktorí sú Spotrebiteľmi. Spotrebiteľ je fyzická osoba, ktorá s podnikateľom vykonáva právny úkon, ktorý priamo nesúvisí s jeho obchodnou alebo profesijnou činnosťou (§ 22 zákona z 23. apríla 1964, Občiansky zákonník).

    Všetky reklamácie zaslané podnikateľmi budú posudzované podľa Všeobecných záručných pravidiel internetového obchodu Enzo Polska.

     

    Termíny

    Všetky záručné reklamácie budú posúdené čo najskôr, maximálne však do 14 pracovných dní od dátumu fyzického prevzatia zariadenia do servisu.

    V prípade prijatých žiadostí budú vady odstránené v čo najkratšom čase. V prípade potreby dovozu náhradných dielov zo zahraničia si Garant vyhradzuje právo predĺžiť dobu výkonu záručného servisu o dobu potrebnú na dovoz a/alebo výrobu vyššie uvedených dielov. časti, nie však dlhšie ako 90 dní.
     

    Iné podmienky

    Garant umožňuje vykonávanie platených servisných opráv produktov vrátane pozáručných opráv, ktorých podmienky budú vždy dohodnuté medzi Kupujúcim a Garantom.

    V prípade nákupu na faktúru (FV) a ak je produkt poškodený, si vyhradzujeme právo odmietnuť vrátenie. V takom prípade vás prosíme, aby ste sa okamžite spojili s našou zákazníckou podporou, aby sme mohli diskutovať ďalšie postupy.

     

    Služby poskytované elektronicky

    Pre využívanie nášho internetového obchodu vrátane prezerania sortimentu a zadávania objednávok je potrebné mať multimediálne zariadenie s nainštalovaným webovým prehliadačom a prístupom na internet a e-mail. V nastaveniach prehliadača sa odporúča povoliť JavaScript a ukladanie cookies. Používatelia sú povinní používať internetový obchod v súlade so zákonom a slušnosťou, je zakázané poskytovať nelegálny obsah.

    Vykonávame všetky potrebné opatrenia, aby sme zabezpečili úplne správne fungovanie webovej stránky a rozhrania nášho internetového obchodu v rozsahu, ktorý vyplýva z aktuálnych technických znalostí, a zaväzujeme sa v primeranom čase odstrániť akékoľvek nezrovnalosti a technické problémy nahlásené používateľmi.

    Vyššie uvedené platí aj pre možnosť prihlásenia sa na odber noviniek alebo voliteľnú možnosť zriadenia zákazníckeho účtu – ak sú tieto služby poskytované v rámci nášho obchodu. Akékoľvek zistené nezrovnalosti alebo prerušenia fungovania webovej stránky a služieb nášho internetového obchodu nám môžete oznámiť prostredníctvom kontaktných údajov uvedených v bode vyššie. V reklamácii na nezrovnalosti súvisiace s technickým fungovaním internetovej stránky internetového obchodu uveďte druh a dátum nezrovnalosti.

     

    Záverečné ustanovenia

    Žiadne z ustanovení týchto pravidiel nemá za cieľ porušovať zákonné práva spotrebiteľa. V prípade akýchkoľvek rozporov medzi ustanoveniami týchto Predpisov a právami Spotrebiteľov vyplývajúcimi zo všeobecne platných predpisov - namiesto napadnutých ustanovení Predpisov budú vždy platiť zákonné predpisy.

    V prípade podnikateľov sa všetky zmluvy uzatvorené s nami riadia poľským právom, s výnimkou Dohovoru OSN o zmluvách o medzinárodnej kúpe tovaru.

    V prípade Podnikateľov, verejnoprávnych právnických osôb alebo samostatných verejnoprávnych subjektov bude na riešenie všetkých sporov vyplývajúcich zo zmluvných vzťahov medzi nami a Vami príslušný súd podľa nášho sídla. Predchádzajúca veta sa nevzťahuje na fyzické osoby, ktoré uzatvárajú zmluvu priamo súvisiacu s ich podnikateľskou činnosťou, ak z obsahu tejto zmluvy vyplýva, že pre tieto osoby nejde o odborný charakter vyplývajúci najmä z predmetu ich podnikateľskej činnosti, dostupné na základe ustanovení o centrálnom registri a informáciách o podnikateľskej činnosti.